Cum am supravietuit Craciunului

26 12 2007

Cu o zi-doua inainte ma intreba „Poate” care a fost cel mai deosebit Craciun de pana acum. Si tocmai spuneam ca nu am nimic memorabil, ca au fost toate la fel, anoste si rather on the boring side.
Si asta a inceput la fel. Trezit tarziu, cu un milion de mesaje, mancat cu ai mei, si jump in the car pana la bunici. Acolo iar, sportul traditional de sarbatori: mancatul. Doua- trei glume mai tarziu, inapoi in masina si la drum. Pe care l-am mai facut de cateva zeci de ori spre suta. Si totul bine pana intr-o depasire. Prind o bucata de gheata cu roata spate stanga cat inca eram paralel cu break-ul de care (speram eu) treceam. Si incepe sa danseze. Si doua rotiri complete. Si aproape ne oprisem. Pana il agat cu spatele pe omul cu break-ul si iar… un 180. Stop spart, bara rupta. El, aripa si ambele usi pe stanga praf. Merry Christmas. Politia. Se lasa asteptata cam juma de ora. Timp in care in afara de doi baieti cu ursuleti BMW nu opreste nimeni sa intrebe de sanatate. Toata lumea era ok, dar asta asa, ca idee. Camp, ger, vant. Mazga si gheata pe jos. Si vad girofarul. Cum vine. Si vine. Si derapeaza. Si aluneca la o palma de masina mea. Si se opreste pe buza santului. Ho ho ho, motherfucker. Iese razand. Hai ca am comis-o si eu.
La sectie. Formulare, dictare, ca la scoala. Si pentru un cadou de 200 de lei imi face si el cadou un avertisment, fara amenda, fara puncte, si fara permis retinut. Spirit de Craciun, nu alta. Noroc cu Casco.
Ajungem inapoi acasa, si pe la 12-1 noaptea urcam un prieten in salvare pe motive de leucemie. Ho ho ho.

*In urma impactului s-a aprins si farul din dreapta, care nu mergea decat pe faza scurta.

Pe scurt, cadouri de la Mos Craciun:
– Am supravietuit toti unui accident de doua masini si sapte persoane
– Mi-am pastrat permisul
– Am legat prietenii conjuncturale cu politisti si medici.
Si mai jos, desene de sarbatori, pe tema impusa, varianta extrem de simplista lipsita de turns and twists.

crash.JPG


Actions

Information

2 responses

27 12 2007
admin

Zi mersi ca nu ai patit decat atat.

28 12 2007
uncharm

de fapt cinci stelutze, da am apasat aiurea. 5 pentru ca ai scapat cu viata, cu carnetu in buzunar si pentru ca ai ce povesti de la craciun:D

Leave a Reply

