Plange blogu’

10 12 2007

Imi zice o voce din ghetou. Da, frate, plange. Ca nu mai am timp si chef sa ii dau de mancare. Ce sa fac, sa improvizez, sa scriu la ce-o iesi, cam ce am facut randurile astea din post? Poate. Da pofta vine mancand, la fel si ideile. Mi s-a dizolvat starea de imponderabilitate si m-am asezat cuminte la trustul meu. Si poate in curand o sa ajung si eu sa lucrez in blocul ala cu Carlsberg de la Unirii, sa ies din cocina asta imputita in care trebuie sa inoti prin laturi pana ajungi la birou. Ca veni vorba de Unirii, ce e frate cu bradul ala? Ca am impresia ca de mult nu a mai fost asa o facere de bine pentru micii, marii, mijlocii si mai stie ce marime de comercianti din zona. A fost pomana suprema pentru toate baruletele din zona, care nu au mai vazut asa cozi de cand serveau doua ape plate la cinci minute si ziceau ca l-au prins pe al’ de sus de picior. La patru la Unirea, la food court, nici o sansa de loc. OK Cafe, un loc de-al meu preferat, care avea intotdeauna macar o masa libera, e plin. Si asta chiar e ceva. La figuri in Irish sau alaturi din principiu e un numar constant de baieti cu bani si de curve mai mult sau mai putin profesioniste cat sa asigure capacitatea maxima cu sau fara brad de 72 de metri care arata de cel mult 40. Chestie de optica. Daca as fi femeie ar fi normal ca 72 sa mi se para 40. Ca barbat ar fi normal ca 40 sa mi se para 72. Si totusi parca e cam piticut asa de felul lui. Am ajuns la o alee distanta de brad, in punctul de maxima apropiere. Ce populatie interesanta graviteaza pe la baza…copii, parinti, cupluri intre 12 si 14 ani, ciorditori si aurolaci. Sa te tot mandresti cu astia in centrul Bucurestiului. E foarte marfa sa faci zece minute de la etajul doi al parcarii din Unirea pana la iesire. E ca un fel de roller-coster pentru retarzi, in slow-motion, sa se prinda aia ca ne invartim cu masinutza. Nu mancati la Clasic, la Unirea. Nu mancati acolo daca ati mai pus ceva in gura in ultimele 24 de ore. Pentru ca au niste portii nesimtit de mari.

Tip of the day: daca amesteci amoxicilina cu vinul rosu nu iese nimic. Esti tot la fel de racit si alcoolul tot ala ramane. Fara urmari de niciun fel.

A inceput sezonul petrecerilor corporatiste. Si cum Bucurestiul nu era deloc excedentar la capitolul locurilor de hang out, cum am spus si mai sus, astea care sunt s-au si rezervat in masa cu prilejul ocaziei. Petreceri e ceva mult de spus. Locurile alea in care firma ics cheama o formatie sau o voce cat de cat cunoscuta sa asigure fundalul sonor, top si middle-managementul este la patru ace, colaboratorii sunt prezenti la trabuc si presa este … p-acolo. Se strang maini, pui zambetul fals, arunci un ce mai faci, ti se raspunde uite ne simtim bine, ca daca ti se raspunde altceva i se taie din salariu, saluti doua-trei persoane si te duci la presa ta. Care macar incearca sa se distreze pe bune, cat ii permite atmosfera gatuita. Cunosti doi-trei oameni pe care o sa ii mai vezi probabil de Paste. Daca esti cu piscotul faci cap de linie bufetul suedez si te calci in picioare pe o felicitare si o sticla de vin. Ca asa e frumos la presa, trei d-astia sunt suficienti cat sa pice stigmatul pe restul de 20.

Nu stiu unde fac revelionul si cu cine il fac. Ca asta ma intreaba toata lumea de vreo doua saptamani. Daca are vreo relevanta, stiu cand il fac. M-am hotarat asupra noptii dintre 31 decembrie si 1 ianuarie. Acum ramane sa vad cu cine ma sincronizez. Nu are rost sa ma intrebati asta pana de Craciun. Niciodata nu am stiut cu mai mult de o saptamana inainte ce si cum si nu au iesit deloc rau precedentele.

Altfel, bine am revenit pe blog cu un post mai de doamne-ajuta. Esti multumita mah? Ca tot ii dadeai cu marimea in sus si in jos😛


Actions

Information

3 responses

10 12 2007
uncharm

Bravo, ma, bine ai revenit. Mie nu-mi place la OK da-mi place in parcare la Unirea CA LASI MASINA ACOLO SI GATA, nu mai cauti pret de o ora un loc de parcare si gasesti unu bun de smart in care indesi masina ta, cu dimenisuni mai mari decat ale unui aparat electrocasnic.

11 12 2007
silverwolf

defineste aparat electrocasnic. pe baterii? si cu cate capete? :))

11 12 2007
Emilian

Da bai blogule, sunt om! Silverwolf, mai ziceai de mine! Ai facut aici o tocanitza de toata frumuseatzea, cu sosuletz si carnitza.

Leave a Reply

