Lejer, de iarna

1 12 2007

Am iesit dupa munca un pic prin oras. Proasta idee sa faci asta fara rezervare, mai ales de sfantul Andrei / Andreea si alte derivate. Dupa vreo cinci locuri full, am ajuns in Expirat. Destul de liber, avand in vedere ca nu era nici 11. Seara. Gasim niste locuri in jurul unui stalp. Cam ca 90% din cele de acolo. Plec la bar. Ma intorc si gasesc o pustoaica pe locul meu. Zambeste complice. Imi iau alt scaun si imi vad de treaba. Dupa ceva timp am un drum la baie, sa ii dau de baut lui Becali. Acolo e oarecum la comun. Daca vrei sa le-o vezi pe a lor poti sa o vezi, daca vor sa ti-o vada nu au decat sa se uite. Egalitatea sexelor. Si doua ies, se uita lung la noi si zic: „Fata, ce ma amuza…de ce se uita baietii in sus cand se pisa?”. Chiar asa, nu ma simt, da nu stiu care e raspunsul. Ajung inapoi la locul meu. Din nou, pustoaica sta pe noul meu loc. Ma uit, zambeste, incearca sa spuna ceva, o ignor si trag alt scaun. Inerent ajung la bar. Ma intorc, si ghici ce. Desi am tras un al treilea scaun, s-a asezat din nou pe locul meu. „Chiar nu te prinzi ce incerc sa fac?” zice ea. Deloc rea, dar un pic cam la limita legalitatii. „Ba da, dar nu jucam in nici un caz acelasi joc”, si cu asta cred ca lamuresc situatia.
Pe la un doua noaptea (sau dimineata pentru lilieci) trec pe la Unirea. Portughezii au aprins bradul si sunt destui romani care inca isi fac poze cu animalul de otel. In taxi, baietasul de dupa blocuri e pe combinatii. Da mesaje cu dreapta si conduce prost cu stanga. Citez cu greselile inerente: „Iubi, vi in fata la mol vitan sa te iau?”
Inmultiti-va si cotropiti-ne. Nu va meritam. Sunteti prea buni. Hai noapte buna.

(Not related. Hostingul pe haipa.ro devine mai mult decat penibil asa ca astept idei de gen unde sa imi mut blogul, ca astia sunt suficient de praf cat sa nu fie in stare sa il tina up and running macar o jumatate de zi fara sa pice)


Actions

Information

3 responses

1 12 2007
admin

Am fost online atatea luni de zile si cand am avut si noi probleme cu un flood puternic, repede dati bir cu fugitii. Foarte frumos.

1 12 2007
DeMaio

Eu nu îmi amintesc să fi fost probleme atât de mari cu haipa.ro. Nu de alta, dar îi știu încă dinainte de a primi hosting și domeniu de la ei. Dar dacă tot vrei lucruri serioase, mergi la alții, tot cu .ro în coadă, ca să vezi ce înseamnă să nu-ți poți face un back-up și să nu prinzi picior de suport, atunci când ai nevoie. Părerea mea.
Veșnica problemă a românului nemulțumit de toate…

1 12 2007
silverwolf

admin: in loc sa fii ironic stiind ca ati cam comis-o, mai bine iti risipeai energia mai politicos, gen ne cerem scuze pentru inconvenienta.
demaio: vesnica problema a romanului e ca e multumit prea usor cu prea putin. e normal sa ceri servicii la standard. si e normal sa te compari cu cei mari, in loc sa dai exemple din .ro si sa te culci pe o ureche.

Leave a comment