Tatuabilii

19 11 2007

Am ajuns zilele astea intr-un salon de tatuaj. Imi permit sa fiu indulgent si sa spun ca relativ curatel, in mall, deci cat de cat decent. In 10-15 minute cat am stat acolo am aruncat un ochi la clientii din target. S-au perindat cam 20 de persoane. Jumatate plus unu, genul de colorati de obor, ferentari si alte locatii-ghetou. Jumatate minus doi, pustoaice de pana in 18 ani, care deja erau impunse in spranceana (sexy), limba si cine mai stie pe unde. Si bomboana de pe coliva, o mama cu un copil in brate. Intra, se uita in jur, se uita la bebelus si zice: „Haide mami, ce zici, te intepam?”
*stiu ce sens are locatie in dex, dar e timpul sa move on


Actions

Information

14 responses

20 11 2007
uncharm

>:P

la mine sunt apartamentele mai scumpe ca la tine, am fata blocului catre un bulevard principal, am la doi pasi un hypermarket, la cinci minute metrou, farmacie non stop, salon de cosmetica si sunt la 5 minute de 3/4 din catteringurile din Bucuresti si tot aici e ghetou? bun. atunci la tine e bidonville. Stii ce e ala? aham…:P

20 11 2007
silverwolf

Hai sa ne mai gandim. camil ressu cu mihai bravu e destu de ‘principal’. am 2 supermarketuri la 3 respectiv 10 minute de mers pe jos. stau la trei minute de mers pe jos de metrou. si stiu bine drumul asta. am un sensiblu, catena si inca una, 2na, non stop, la capitolul farmacii. si cam 12 banci pe o raza de 500 de metri. cat despre catering, nu iti e suficient ala de la job? aham😛

20 11 2007
uncharm

sunt aproape sigura (o sa caut sa fiu aproape sigura) ca sunt mai aporape de km 0 al bucurestiului, in plus zona Obor e prima zona din Bucuresti, in juurl ei s-a dezvoltat restu (stii tu, aia cu ciobanu Bucur)… ijn plus, ia de-aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Dristor versus http://ro.wikipedia.org/wiki/Colentina😀

20 11 2007
silverwolf

Genial. am si eu o intrebare. o dai din obor in colentina cand de fapt stai pe ziduri mosi. pana la urma ce zona iti revendici? sau stai, probabil ca ziduri mosi nu figura in wikipedia. apropo, merci de sursa. in linku dat de tine da ca referinte pe colentina centrul comercial (lol) europa si dragonul rosu. yeah baby. that has to make u proud,

20 11 2007
uncharm

u’re evil>:P, eu stau la nr 2, alea sunt la numaru 7545. asa, soseaua dristorului ajungfe pana la bisericilea ale de sectanti.

20 11 2007
silverwolf

Then again ce legatura am eu cu soseaua dristorului? ca in cazul asta imi faci misiunea mult mai usoara sa te mut in piata obor. si nici nu vrei sa incep discutia pe tema asta😛

20 11 2007
uncharm

bine, ma, ai tu ultima replica…

20 11 2007
silverwolf

tehnic vorbind, abia acum am ultima replica😛

20 11 2007
uncharm

u r such a big baby:)

20 11 2007
silverwolf

Riiight. si cu diversiunea asta meschina crezi ca o sa iti castigi ultimul cuvant?

20 11 2007
uncharm

😉

20 11 2007
silverwolf

vezi cum o tot lungesti ca pelteaua?😛

21 11 2007
uncharm

😀

21 11 2007
silverwolf

Go sleep. maine ai ziua zet.

Leave a Reply

