Clubbing conversation

10 11 2007

Me went clubbin. La fel si un gras, gen Tatae dela Mafia, 1,80, 120 Kg si ochelari. Ma calca o data. Ma calca de doua ori. Il iau de maneca si ii zic ca la a treia abatere e penalty. Rade si zice ‚I love you, man’. Si ma mai calca in cinci minute. Se duce la bar. Si eu imi vad de vengeance. E cu o bruneta, 1,73, 52-53 de Kg, ochii verzi. Draguta.
Eu (maxima nesimtire amestecata cu tupeu) – Buna, scuze ca te iau asa… Cum crezi ca ar fi sa iesi cu cineva care nu e supraponderal?
Ea (surprinsa, nu stie ce sa raspunda) – hai mai, nu fi asa rau🙂
Eu – Nu am chef de agatat sau alte chestii, da nu ti se pare un pic penibil?
Ea (intra in joc) – Am facut pana azi. Daca ma ajuti sa fac pana, stam de vorba.
Eu – Chiar nu ma intereseaza de pana ta. Eu nu vreau decat sa stiu daca nu ti s-a luat sa iesi cu supraponderali.
Ea mai zice ceva, gen vrea sa se distreze si nu e dependenta de gras, dar deja nu o mai ascult. Ramane scor indecis. Mai vorbim. Scopul e atins. Grasul pleaca singur. It is so good to be evil. I learned from the best.


Actions

Information

3 responses

11 11 2007
UnCopilutz

Morala:Graşii pleacă întotdeauna singuri.

12 11 2007
uncharm

Grasii umbla cu tipe care cedeaza la o pana?

12 11 2007
silverwolf

Pana mea

Leave a Reply

