Inutilitati: Telefonul fix

24 10 2007

Acum trei ani, cand m-am mutat intr-o casa mica dar a mea, primul lucru pe care l-am facut a fost sa imi scot telefonul fix. Si ma felicit in continuare pentru alegere. Atunci aveam un mobil si era suficient, nu vedeam rostul unui abonament in plus de plata pentru un telefon care imi poate fi util doar cand sunt acasa. Si cand sunt acasa, in cele mai multe cazuri si mobilul meu este acasa.
Unde mai pui ca si la birou, dupa cam sapte luni de munca, nu sunt tocmai convins ca stim toti ce prefix trebuie sa formezi de pe fix ca sa iesi in retea. Doua motive pentru asta. Telefoanele fixe zac sub un strat intimidant de praf. Mobilele sunt covered by the company.
Fixule, RIP.


Actions

Information

Leave a Reply

