Hola a todos

24 10 2007

Ca doua zile, mai mult sau mai putin fortat, am trait in epoca de piatra. Luni seara ajung acasa ca omul si … aprinde lumina daca poti. Un glumet mi-a deconectat cablul de la panou. Doar ca e a doua oara cand o patesc si deja stiu cum sa refac situatia. Plus ca am mai scos si eu la random 2-3 cabluri ale unor vecini pe care ii banuiesc ca nu prea gusta muzica mea, asa ca as putea spune ca suntem chit. Asta e prima. Ajuns inapoi, vine si a doua. Nu am net. Modemul mort. Ma duc marti dimineata la UPC (I love you guys, you’re the best!) si intreb ce si cum. Nu e problema de plata, ca am achitat (foarte inteligent) factura cu o luna in avans deja. Hm, aparent ati fost deconectat. Cred ca a fost o greseala a noastra. Nici o problema, va reconectam imediat. Nici o problema decid eu mah, nu tu, maimutza de ghiseu! Ajung marti seara acasa si acelasi kkt. Pun mana pe telefon dar imi dau seama ca am vise ude daca am impresia ca imi raspunde cineva la 8 seara. Ma trezesc azi cu sete de sange, pun mana din  nou pe telefon si ce sa vezi. Am net. Misterioase sunt caile UPC-ului (guys, I really mean it, I totally love you!).

Actions

Information

8 responses

24 10 2007
ilie

:)) , bai probleme mai sunt ca la oricine dar oricum upc rocks !! am vazut cum se misca netul de la ei , lua unu kaspersky la o viteza de 2 MB geeeez ! Nu a fost o viteza constanta dar a atins-o. eu cu reteaua cartierului nici nu visez la asa ceva…

25 10 2007
inxs

bine ca s-a rezolvat. unii stau si mai mult.

30 10 2007
mihai

eu am patit-o cu rds-ul. m-au deconectat de 3 ori(si am asteptat de fiecare data cate 3-4 zile sa ma branseze la loc) pt ca ma tot confundau cu unul pe care-l chema la fel ca pe mine…de 3 ori aceeasi confuzie…

30 10 2007
jasmin

eu de cand sunt la upc nu am avut probleme de genul sa nu-mi mearga netu`/…mi se pare ca odata cand era tarziu tare a inceput sa mearga greu dar a 2-a zi s-a rezolvat..deci nu am de ce sa ma plang pt ca sunt multumita de serviciile acordate de ei

31 10 2007
rami

eu sunt abonata la ei de mai bine de un an si nu mi-au facut probleme . nu pot sa zic ca toate imi merg perfect…dar e ok.cablul mi-a picat de cateva ori dar nu numai mie, ci in tot blocul. netul nu e intotdeauna la viteza maxima, dar merge decent si nu mi-a picat decat de 2-3 ori si nici n-a fost nevoie sa chem echipa tehnica. oricum se vede clar ca si-au imbunatatit serviciile.

31 10 2007
jasmin

cica astia de la upc au inceput sa bage pe langa posibilitatea platii facturii la banca transilvania si plata online….si cica era unul care zicea ca este chestia asta de 2 luni..adio cozi si mirosuri insuportabile

31 10 2007
silverwolf

Jas, tu esti PR la UPC cumva? 🙂
Stiu ce au introdus la BT. Numai in Bucuresti, si
numai fizic, online nu merge inca deci muti coada de
la UPC la banca. Bine, e incomparabil mirosul 🙂

1 11 2007
inxs

nu inteleg de ce doar la BT. nu puteau sa se inteleaga cu mai multe banci? faza cu on-line suna bine. cred ca doar la romtelecom mai e asa

Leave a Reply

