Doua zile pe scurt

21 10 2007

Nu te mai gandi la prostii cand vezi scurt in titlu! Incearca sa iti amintesti sensul clasic al cuvantului. Parca vad deja cautare pe google „un scurt” si un fraier o sa ajunga la postul asta unde nu o sa gaseasca nimic din ce ii trebuie (a handjob?).
Sambata m-am trezit la o ora record pentru ultimele nici nu mai stiu cate luni. Dimineata, frate! Dar asta nu a fost absolut deloc ceva rau😀 Mai interesanta a fost trezirea de duminica. In trepte. In deplasare. Eram la etajul 1 si evident ca au inceput unii sa dea gauri. Doar ca erau ireal de aproape. Parca simteam varful cum imi zgarie timpanul. Deschid ochii si aproape fac atac de cord cand ii vad capatana unuia pe geam. Era 8 dimineata si oamenii de la magazinul de jos se gandeau sa schimbe firma. Drept urmare Dorel era pe scara, pe afara si daca se chinuia un pic puteam sa il si chem la un ceai. Direct pe geam. Adorm la loc, ca nu ma dau batut usor. Plus ca aveam de recuperat de vineri noaptea. Si pe la un zece asa, aud un zgomot ritmic. Insotit de scartaituri ritmice. Si de gemete ritmice. Vecina de sus perpetua specia. Sau poate era pe pastile, who knows. Nothing like the morning sex, I agree, dar nu la altii baaah!
Revenind la partea cu deplasarea, am avut din nou placerea cu CFR-ul. Baietii s-au facut chiar smecheri. De ce sa mai scrie pe bilet ca drumul dureaza o ora jumătate si apoi sa intarzie doua ore sa iti iesi din pepeni? Acum pe bilet scrie trei ore si jumatate, si parca nici nu simti o intarziere de zece minute peste ce e scris acolo. Nu, nu faci mai mult pe drum. Intarzierea este mai mica. Asta trebuie sa citesti, luzarule! Pe de alta parte, cred ca s-a spart borcanul corectitudinii in tren si au tras ceva pe nas controlorii, ca in doua drumuri nu au iertat nimic. Numai eu am vazut trei amenzi in jur. Si …o sa va iau incet. Tineti-va bine… au refuzat spagile! Ceva e putred aici. Am sa investighez. Vorba unui patit…”Ia uite frate, i-a apucat profesionismul pe banii mei”. Sau vorba controloarei – „Hai, scoate banii de amenda, ca nu muncesti pe nasturi”.
Trecand din una in alta fara sa va avertizez, fata de week-end-ul trecut, cand am avut un adevarat maraton de filme, in asta cred ca am vazut aproape un minut dintr-un film. Asa ca am sa va scutesc de inca o cronica😉


Actions

Information

Leave a Reply

