Freestyle de titluri

16 10 2007

Ne-am distrat putin cu o stire. A aparut pe site cam asa:

Romania, penultimul loc in UE la utilizarea Internetului broadband
Dupa noi sunt doar bulgarii.

Behind the scenes au fost treburile muuuult mai fun. Cum ar fi fost ceva de genul asta pe un site cat de cat serios de stiri?

Eu: doar bulgaria sta mai prost decat romania la broadband
Eu: asta trebuia sa fie titlu
Eu:  :)
Cenzurat: Daca bulgarii sunt mai prosti ca noi, atunci putem sa stam linistiti – titlu. Romania ocupa pozitia secunda intr-un top rasturnat al broadband-ului – sapou
Eu: bulgaria: cefe prea groase pentru broadband
Cenzurat:  :)
Cenzurat: Ceafa groasa, broadband subtire – combinatia ideala pentru ultimul loc la broadband
Eu: grosi la ceafa, subtiri la broadband
Cenzurat: ceafa groasa, tzeava subtire – combinatia ideala pentru broadband de proasta calitate
Cenzurat: unde-i ceafa groasa, vai de broadband
Eu:🙂
Eu: Bulgaria, ultimul loc la broadband
Vecinii de la sud inca asteapta electrificarea
Cenzurat: Furie in Bulgaria: echipa nu se califica la Euro si are cea mai mica putza de internet din Europa
Eu: Bulgaria: castravetii bat broadbandul
Cenzurat: Bulgarii si-au murat Broadbandul
Cenzurat: Lecanoshd Broadband!
Eu: Nema Internetata
Cenzurat:🙂


Actions

Information

Leave a Reply

