Women (and) shit

15 10 2007

Dialog in metrou. Ghinionistilor le poate suna familiar. Il redau fara comentarii. Protagoniste: o blonda de cartier, nici-nici, cam 20 de ani (b20) si o alta si mai blonda, cam la 35 (b35).

b20: Fata, e chiar prost
b35: De ce?
b20: Pai sta cu mine si mie nu imi place de el. E o relatie asa, un fel de du-te dracu.
b35: Pai tu de ce stai cu el atunci?
b20: Fata, el ma iubeste prostu. Eu nu am chef de el, da e simplu sa am un fraier care sa stea dupa mine.
b35: Da totusi de ce stai cu el?
b20: Nu stiu fata. Nici nu vrea sa caute alta. Eu i-am zis sa caute alta. Cred ca nu gaseste una frumoasa ca mine, cred ca se uita la ele si zice ca nu e nici una ca mine.
b35: Ce prost, fata
b20: Da, stau cu el de mila


Actions

Information

One response

16 10 2007
et

Blonda fresh, nu ca as avea ceva cu paru tau, da daca sta cu tine ca e prost de ce stai cu el? ti-e frica-ti-e frica sa dormi singurica pana cand dai de unu care, bolnav de night-racing, mereu in cautare de monezi de 50 bani pentru jocuri mecanice si cu parul geluit,e de nivelu matale? poate si prostu are o proasta undeva pe lume si ii pierzi vremea…hai, fii sincera, e mai misto sa ai de cine atarna, cui sa zambesti lucios cand habar nu ai ce sa zici si pe cine sa dai vina atunci cand iti dai seama cat esti de varza! da stai de mila, asa-i?

Blonda mai fezandata, respect, e o chestie sa stii sa pui intrebarile potrivite!

Leave a Reply

