Ti se rupe…inima

7 09 2007

Stii genul ala de oameni invizibili? Pe care nu ii auzi, care pot sa moara langa tine si nu iti dai seama decat cand incep sa roiasca mustele si simti un miros greu?
Am unul la munca. Cred ca tiparul a fost facut fix pe dimensiunile lui. Ca fizic e fix Rica Raducanu. Doar ca versiunea trista. Lucrez de sase luni aici si nu l-am auzit niciodata vorbind. Singur sau cu cineva. Nu l-am vazut niciodata intr-o raza de un metru fata de oricine altcineva. Intotdeauna il vad cand merge spre si dinspre baie. Si face drumul asta des. Si incet. In baie e intotdeauna la chiuveta. Se spala. Mereu cu apa fierbinte. Eu intru, el se spala. Eu imi fac treaba, el se spala. Eu ma spal, el se spala. Fiecare degetel in parte. Ies si il las spalandu-se. Si il vad cum se duce inapoi la birou. Incet si trist. Cred ca faptul ca i-am remarcat pasiunea pentru chiuveta este maximul de notorietate si de highlight de care a avut parte azi. Sau cine stie, o fi vreun party animal care are mereu o mahmureala la munca.


Actions

Information

2 responses

7 09 2007
Corina Bordeianu

Tulburare obsesiv compulsiva – trebuie sa mearga la psiholog! Omule, daca citesti blogul asta, go to see a doctor! Treaba asta se vindeca cu terapie cognitiv comportamentala! take care

7 09 2007
silverwolf

Si chiar cea de mai sus te poate ajuta. Inchid ochii la faptul ca isi face reclama🙂

Leave a Reply

