Conspiratia furnicilor

3 09 2007

S-a renovat La Fourmi-ul de langa mine. Dupa vreo douaj’ de ani in care au mutat rafturile din stanga in dreapta si au schimbat firma. Mult rau de lucru. Dupa ce imi reiau obiceiurile de consum, conduse evident de lene, si revin la ei ca sa nu mai merg juma de statie pana la Mega Image, dau si eu azi de o lipsa. Frate, unde ati ascuns betisoarele de urechi? Adica totul pana la betisoarele de urechi!. Inteleg, furculite de plastic, clesti de rufe, savoniere, scutece…da cu urechile ce aveti mah? Oi fi eu mai de moda veche, da am o mica placere, sa fiu curat. Ce urmeaza, sa se scoata si hartia igienica din uz? Sa ma sterg eu cu hartie in urechi sau sa va stergeti voi cu betisoare la fund? Ia ziceti? Ca oricum am vazut ca de la pachete de 2 role s-a ajuns la 4 si acum nu mai gasesti decat de 8 sau multiplu de opt. De parca hartia igienica ar fi biti. Sa se ajunga sa ceri un mega de hartie. Si sa iti dea ala 1024 role. Ma sterg la fund cu ea, nu imi mobilez casa. Ca deja un om mai mic ar putea dormi lejer pe un pachet d-asta. Hai, gata, la buda!


Actions

Information

3 responses

4 09 2007
Magik

LOL
Si daca asta ar fi singura lor problema…Si eu le sunt clienta, si tot de lene, ca daca ar fi sa ma iau dupa calitatea serviciilor…E o tanti la casierie suparata rau pe viata. Mai avea putin si tipa la mine ca de ce nu am dom’le marunt?

4 09 2007
silverwolf

Mai vrei? Bine. Stii ce misto e cand intri si simti mirosul ala de pui la rotisor? Intotdeauna doar ce l-au dat pe ultimul.

7 09 2007
Corina Bordeianu

cere si ti se va da!

Leave a Reply

