Saispe August

16 08 2007

09.00 – Alarma. Dau delay.
09.09 – Alarma. Ma urnesc greu din pat. Trag jaluzelele, e soare. Dus lung, cat sa ma trezesc de tot. Doua sandvisuri.
09.40 – Plec spre job. E cald, vreme numai buna. De orice in afara de munca.
10.15 – Ajung la munca. Buna! Buna! Cateva priviri pe furis din borcan la cine vine, ma fac ca nu observ. Am ajuns ultimul :), surprinzator sau nu. Un pic de barfa, citit Catavencu de ieri, cateva sute de RSS-uri si un main pe IT. Trece timpu, cateva glume, castig la avioane. Un pic de editat si aflu ca am planuri mai pe seara.
12.35 – Plec spre finante. Cald rau, aleg sa ma bag la metrou. Muzica in urechi si un pic de foame.
13.25 – Ajung la conferinta. Doua categorii. Frustratii ca nu au intrat in concediu si frustratii ca s-au intors din concediu. Ceva taclale. Fetita cuminte cu o fata un pic geeky, care aduce vag cu Thelma din ScoobyDoo, e vamaioata convinsa si are tatuaj pe omoplat. Surprinzator.
13.45 – Incepe conferinta. Mi-e cald si aerul conditionat nu merge. Speakerul e glumet. Intotdeauna i-a placut sa vorbeasca mult.
14.30 – Se termina. O iau spre Unirea si ma opresc la Gregory’s. Club Classic. Junk food. Bun. Imi amintesc de cand lucram la Victoria si aveam de ales zilnic intre Grigore si Snack Attack. Atunci ma saturasem. Acum parca era chiar bun.
15.20 – Ajung inapoi la birou. Toata lumea e la cote maxime de plictiseala. Ma apuc de bagat. Stam bine, si azi se umplu paginile. Inca ceva editat, inca doua – trei bucati din RSS-uri. Mi-e lene sa dau telefoane. Sunt indulgent cu mine si nu ma pedepsesc pentru asta :).
17.52 – Plec. Cu sapte minute mai devreme, mi se sufla din public. Las’ ca am si stat destul peste. Tre’ sa ajung la sediul Bancpost, sau Posta Vitan, nu am apucat sa stabilesc ca i-a murit telefonu.
18.45 – Dupa zece minute de invartit dau de cine trebuia. Versiunea feminina a lu’ Stewie. Numai ca nu vrea sa cucereasca lumea. Doar Bancpostul. Are si un plan, zice ea :).
19.10 – Ajungem pe la Universitate. Cateva ture. In Pizza Hut e full. Gasim alta bomba junk. Planuri de facut bani si idei de afaceri. Proiectul meu e pe stand-by.
21.30 – O iau slowly but surely spre Unirea. Din nou la metrou. Inauntru, doi pustani mimeaza actul. Ea are cam 17. Interesant.
21.45 – Home at last. Sar direct in dus. Il meritam. I get my shit together si ies sa iau o paine. Greseala, in Dristor nu mai e decat la supermarket la ora asta. Si stau umil la o coada din perete in perete. Pentru o paine.
22.00 – Din nou acasa.
22.30 – Scriu chestia asta si ma gandesc ca in seara asta criticul de film din mine vrea la aer. Sa vedem ce film downloadez de pe dvd original cu copyright-ul la zi o sa vad.

V-am pupat!


Actions

Information

Leave a Reply

